Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inGeiger, Anna
TitelReach all readers.
Using the science of reading to transform your literacy instruction.
QuelleHoboken, New Jersey: John Wiley & Sons, Inc. (2024)Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monografie
ISBN9781394205653 (Taschenbuch); 9781394205660; 9781394205677 (EPUB)
SchlagwörterUSA; Reading; United States; Bildungstheorie; Bildungspraxis
AbstractChapter 1: The big picture -- Chapter 2: The science of learning -- Chapter 3: Oral language -- Chapter 4: Phonemic awareness and the alphabetic principle -- Chapter 5: Phonics -- Chapter 6: Fluency -- Chapter 7: Vocabulary -- Chapter 8: Comprehension -- Chapter 9: Linking reading and writing -- Chapter 10: Dyslexia -- Chapter 11: Using MTSS to reach all readers. "According to a report published by EdWeek, "just 35% of 4th graders are proficient readers". There is a lack of literacy skills in the early childhood population by the time these students get to 4th grade. But where does this learning gap come from? The report also shows that educators are likely to use solely what they learn about literacy in professional development or school training when they teach literacy skills to their students, rather than doing research on their own to expand their knowledge of how to teach literacy. Many educators, especially early childhood educators, find the science of literacy hard to grasp. It is often difficult to see why certain approaches to teaching literacy are effective and why others aren't. Educators have plenty on their plates and often times do not have the bandwidth to study complicated literacy research articles to support what they learn in professional development & school trainings. They need a quick, concise way to learn about the science of literacy in a digestible way, and they need practical tools to help their students learn literacy skills in an engaging way"--Provided by publisher.
Erfasst vonLibrary of Congress, Washington, DC
Update2024/3/07
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 
Der von Ihnen gesuchte Titel ist, soweit bekannt, in deutschen Bibliotheken nicht für eine überregionale Ausleihe verfügbar. Wir besorgen ihn trotzdem - Kostenfrei.
   

Dieser Service ist ein Angebot des Fachinformationsdienstes Erziehungswissenschaft und Bildungsforschung.
Bitte beachten Sie die Nutzungsbedingungen.

Hinweis: Derzeit können nur Bestellungen von gedruckten Publikationen bearbeitet werden.


Alternativ können Sie die Verfügbarkeit auch manuell prüfen.


Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: