Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Shuman, R. Baird |
---|---|
Titel | Timed Copying as an Antidote to Extreme Spelling Problems. |
Quelle | In: Exercise Exchange, 24 (1980) 2, S.44-45 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Zeitschriftenaufsatz |
Schlagwörter | Leitfaden; Unterricht; Lehrer; Higher Education; Low Achievement; Secondary Education; Spelling Instruction; Teaching Methods Lesson concept; Instruction; Unterrichtsentwurf; Unterrichtsprozess; Teacher; Teachers; Lehrerin; Lehrende; Hochschulbildung; Hochschulsystem; Hochschulwesen; Unterdurchschnittliche Leistung; Sekundarbereich; Orthographieunterricht; Rechtschreibunterricht; Teaching method; Lehrmethode; Unterrichtsmethode |
Abstract | Recommends helping poor spellers improve by having them copy 100-word paragraphs, gradually decreasing the amount of time permitted for perfect copying. (TJ) |
Erfasst von | ERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC |
Update | 2004/1/01 |