Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWilliams, Conor P.; Garcia, Amaya; Connally, Kaylan; Cook, Shayna; Dancy, Kim
InstitutionNew America
TitelMultilingual Paraprofessionals: An Untapped Resource for Supporting American Pluralism. Pathways to Prosperity: Growing a Multilingual Teacher Workforce
Quelle(2016)
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monografie
SchlagwörterForschungsbericht; Multilingualism; Paraprofessional School Personnel; Educational Policy; English Language Learners; Administrative Organization; Financial Problems; Language Planning; Academic Achievement; Change Strategies; Capacity Building; Staff Utilization; Access to Education; Educational Practices
AbstractThe nation's linguistic diversity is growing steadily, particularly among the youngest children. A growing body of research shows that these children are most successful when they participate in bilingual instructional programs (such as dual immersion, transitional bilingual and other models). But as good as instructional language diversity might be for DLLs, scaling up multilingual instructional programs is no simple matter. To expand access to these programs, schools need more multilingual teachers. This brief, the first in a series of publications from New America's Dual Language Learners National Work Group summarizes policies related to these challenges and existing research on paraprofessionals. (ERIC).
AnmerkungenNew America. 740 15th Street NW Suite 900, Washington, DC 20005. Tel: 202-986-2700; Fax: 202-986-3696; Web site: http://www.newamerica.org
Begutachtung
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2020/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Da keine ISBN zur Verfügung steht, konnte leider kein (weiterer) URL generiert werden.
Bitte rufen Sie die Eingabemaske des Karlsruher Virtuellen Katalogs (KVK) auf
Dort haben Sie die Möglichkeit, in zahlreichen Bibliothekskatalogen selbst zu recherchieren.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: