Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenMurphey, Tim (Hrsg.); Sato, Kazuyoshi (Hrsg.)
InstitutionTESOL International Association
TitelPDLE: Communities of Supportive Professionals. Volume 4
Quelle(2004), (154 Seiten)
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Monografie
ISBN1-9311-8526-3
SchlagwörterSecond Language Instruction; English (Second Language); Communities of Practice; Language Teachers; Teacher Collaboration; Faculty Development
AbstractThis volume emphasizes that TESOL professionals can accomplish a great deal as members of inquisitive, cooperative communities. The contributors tell stories of their struggles and achievements, describing teacher learning communities and exploring how teachers might cultivate more collaborative communities in their lives. [Additional Volumes from the series are available in ERIC. See "PDLE: Extending Provisional Contributions. Volume 2" at ED549556 and "PDLE: Communities of Supportive Professionals. Volume 3" at ED549557.] (As Provided).
AnmerkungenTESOL International Association. 1925 Ballenger Avenue Suite 550, Alexandria, VA 22314. Tel: 888-547-3369; Tel: 703-836-0774; Fax: 703-836-7864; Fax: 703-836-6447; e-mail: info@tesol.org; Web site: http://www.tesol.org
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: