Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Law, Nicole; Hollins-Alexander, Sonja; Smith, Dominique; Hattie, John |
---|---|
Titel | Mindframes for belonging, identities, and equity. Fortifying cultural bridges. |
Quelle | Thousand Oaks, CA: Corwin (2024)
PDF als Volltext |
Beigaben | Illustrationen; Literaturangaben; Index |
Sprache | englisch |
ISBN | 9781071910849 (electronic bk.); 9781071910825 |
Schlagwörter | School psychology; Students; Psychology; Classroom environment; Discrimination in education; Prevention; Educational equalization; Multicultural education; Reflective teaching; Teacher-student relationships Schulpsychologie; Student; Schüler; Schülerin; Studentin; Psychologie; Klassenklima; Unterrichtsklima; Discrimination; Education; Diskriminierung; Benachteiligung; Bildung; Erziehung; Prävention; Vorbeugung; Multikulturelle Erziehung; Teacher; Teachers; Students; Relationship; Lehrer; Lehrerin; Lehrende; Wechselbeziehung; Verbindung |
Update | 2024/4/10 |