Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enForbes, Dianne; Daly, Nicola; Li, Liang
TitelDesigning discussion for online and blended courses.
A forum for learning in higher education.
QuelleSingapore: Springer (2024), viii, 78 S.Verfügbarkeit 
ReiheSpringerBriefs in Education
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monografie
ISBN978-981-9761-95-1
SchlagwörterPädagogik; Unterrichtstechnologie; Hochschullehre; Hochschule; Erwachsenenbildung
AbstractThis book supports teaching and learning through online discussion in higher education contexts such as universities, colleges, and polytechnics. It presents an explicit focus on popular asynchronous discussion tools and methods, with attention to disciplinary variety and key principles for successful learning-oriented discussion. It tackles the challenges faced by tertiary teachers implementing online discussion, and outlines common concerns and productive solutions to enhance the effectiveness and manageability of online discussions for teachers. This book also presents a parallel focus on the difficulties commonly experienced by students learning through online discussion. It offers advice for new online learners in a practical and accessible way, and considers assessment issues related to online discussion. Finally, this book offers innovative ideas for future-oriented online discussion in the higher education context.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg
Update2025/3
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: