Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Nedjar, Mekia |
---|---|
Titel | Decolonizing international relations theory. Towards an itinerant curriculum theory to challenge the endless (hi)story of coloniality. |
Quelle | Aus: Paraskeva, João M. (Hrsg.): Itinerant curriculum theory. A declaration of epistemological independence. London: Bloomsbury Academic (2024) S. 161-178
PDF als Volltext (1); PDF als Volltext (2) |
Reihe | Bloomsbury Critical Education |
Beigaben | Literaturangaben S. 172-178 |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Sammelwerksbeitrag |
ISBN | 978-1-350-29298-7; 978-1-350-29299-4; 978-1-350-29300-7; 978-1-350-29301-4; 978-1-350-29302-1 |
DOI | 10.5040/9781350293014.0017 |
Schlagwörter | Curriculum; Kolonialismus; Theorie |
Erfasst von | Leibniz-Institut für Bildungsmedien | Georg-Eckert-Institut (GEI), Braunschweig |
Update | 2025/1 |