Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/in | Martin, Brian |
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Titel | Vaccination Education Subordinated to Campaigning. |
Quelle | In: On education, 3 (2020) 8, 4 S.Infoseite zur Zeitschrift
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Sprache | englisch |
Dokumenttyp | online; Zeitschriftenaufsatz |
ISSN | 2571-7855 |
DOI | 10.17899/ON_ED.2020.8.4 10.25656/01:23072 |
URN | urn:nbn:de:0111-pedocs-230721 |
Schlagwörter | Bildung; Gesellschaft; Entscheidung; Eltern; Kind; Schutzimpfung; Debatte; Gesundheit; Impfung; Aufklärung (Information); Polarisierung; Öffentliche Kommunikation; Öffentlichkeit; Wissenschaftliche Bildung; Wissenschaft; Entscheidungsfreiheit; Kampagne; Kontroverse; Kritik; Meinungsbildung; Behörde; Gegner |
Abstract | "Proponents of vaccination would like to educate parents with the aim of getting them to agree with the dominant view. This creates a tension with an alternative goal of education, to encourage people to think for themselves. The challenge of learning about vaccination is increased by the public debate in which proponents and critics diverge dramatically and do not engage with each other's arguments." (INCHER/text adopted). |
Erfasst von | International Centre for Higher Education Research, Kassel |
Update | 2021/1 |