Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inMarzano, Robert J.
Sonst. PersonenWarrick, Philip B. (Mitarb.); Rains, Cameron L. (Mitarb.); DuFour, Richard (Mitarb.)
TitelLeading a high reliability school.
QuelleBloomington: Solution Tree Press (2018), xiv, 199 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben S. 189-194; Illustrationen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monografie
ISBN1-945349-34-4; 978-1-945349-34-8
SchlagwörterKompetenz; Schule; Schulleitung; Lehrer; Lehrerfortbildung; Schüler; Lernen; Unterricht; Effizienz; Professionalität
AbstractHow do educators build High Reliability Schools (TM) (HRS) and boost academic achievement? By implementing interdependent systems of operation and performance assessment for student-centered learning. A critical commitment to becoming an HRS is the PLC at Work (TM) process of collaborative learning and teaching. This user-friendly teaching resource focuses on: (1) a safe and collaborative culture, (2) effective teaching in every classroom, (3) a guaranteed and viable curriculum, (4) standards-referenced reporting of student progress (standards-based grading), and (5) a competency-based system. Marzano, Warrick, Rains, and DuFour will help you: Increase school effectiveness through a focus on student-centered learning and the implementation of research-based leading indicators of operation. Monitor effective practices through the use of lagging indicators and quick data sources. Explore the three big ideas associated with the PLC at Work (TM) process to implement student-centered learning, collaborative teaching strategies, and data-driven instruction. Engage in periodic reflection on effective school leadership and instructional coaching practices. Understand how to balance and achieve school and district goals using data to improve students' academic achievement and college- and career-readiness skills. (Verlag).
Erfasst vonDeutsches Institut für Erwachsenenbildung - Leibniz-Zentrum für Lebenslanges Lernen, Bonn
Update2018/4
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: