Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenBriesch, Amy M. (Hrsg.)
TitelDirect behavior rating.
Linking assessment, communication, and intervention.
QuelleNew York, NY: The Guilford Press (2016), xiv, 306 S.Verfügbarkeit 
BeigabenDiagramme
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monographie
ISBN978-1-4625-2583-6; 978-1-4625-2584-3
SchlagwörterSchüler; Didaktik
Abstract"Grounded in state-of-the-art research, this practical guide comprehensively shows how to harness the potential of direct behavior rating (DBR) as a tool for assessment, intervention, and communication in schools. DBR can be used rapidly and efficiently in PreK-12 classrooms to support positive behavior and promote self-management. The authors and contributors provide concrete examples of ways to implement DBR strategies within multi-tiered systems of support (MTSS). The evidence base supporting each strategy is reviewed. More than 30 reproducible checklists and forms include step-by-step implementation blueprints, daily report cards, and more. Purchasers get access to a Web page where they can download and print the reproducible materials in a convenient 8 1/2" x 11" size"...
Erfasst vonUniversitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg
Update2018/3
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: