Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBennett, Tom
TitelTeacher proof.
Why research in education doesn't always mean what it claims, and what you can do about it.
QuelleLondon u.a.: Routledge (2013), VI, 219 S.Verfügbarkeit 
Beigabengrafische Darstellungen; Literaturangaben S. [209]-215
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monografie
ISBN978-0-203-78229-3; 978-0-415-63125-9; 978-0-415-63126-6
SchlagwörterPädagogik; Wissen; Evaluation; Forschung
AbstractQuid est veritas? What is science? how we understand the physical world -- What a piece of work is man: the rise of the social sciences -- Educational science and pseudo science -- Multiple intelligences: if everyone's smart, no one is -- My NLP and brain gym hell -- Group work: failing better, together -- I'm with stupid: emotional intelligence -- Buck Rogers and the 21st century curriculum -- Techno, techno, techno, techno: digital natives in flipped classrooms -- The holy trinity of the three-part lesson -- There are no such things as learning styles -- Game over: the gamification of education -- Learning to learn to learn to learn -- The hard smell: smell/ dance/ box/sing yourself smarter/ happier/ healthier -- Thinking hats on! -- School uniform armageddon -- What everyone in education should do next.
Erfasst vonMax-Planck-Institut für Bildungsforschung, Berlin
Update2013/4
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: