Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inOsgood, Jayne
TitelNarratives from the nursery.
Negotiating professional identities in early childhood. 1. publ.
QuelleLondon: Routledge (2012), 179 S.Verfügbarkeit 
BeigabenLiteraturangaben
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monografie
ISBN0-203-14306-X; 0-415-55621-X; 0-415-55622-8; 978-0-203-14306-3; 978-0-415-55621-7; 978-0-415-55622-4
SchlagwörterKinderkrippe; Erzieherin; Großbritannien
Abstract"This accessible and timely book builds upon and contributes to ongoing debates surrounding professionalism in the early years workforce. In a sector where policy is rapidly changing, Jayne Osgood challenges existing assumptions concerning professional identities and questions what broader lessons might be learnt about race, ethnicity, social class and gender in early years research and practice. This engaging text: Offers a thematic overview to the concept of professionalism in an increasingly critical area of study; Includes unique autobiographical contributions alongside new and compelling empirical evidence; Stimulates wider debates within a clear theoretical framework; Provides an in-depth examination of the individual views of early years practitioners. Addressing new debates and policies from a focussed academic perspective, Narratives from the Nursery provides inspirational and enlightening reading for practitioners, researchers, policy makers and students"-- Provided by publisher.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg
Update2013/1
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: