Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Sonst. PersonenHyerle, David (Hrsg.); u.a.
TitelStudent successes with thinking maps.
School-based research, results, and models for achievement using visual tools.
QuelleThousand Oaks, Calif.: Corwin Press (2004), xvi, 212 p.Verfügbarkeit 
BeigabenIllustrationen
ZusatzinformationInhaltsverzeichnis
Verlagsangaben
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Monografie
ISBN1-412-90473-0; 1-412-90474-9
SchlagwörterLernpsychologie; Visuelles Lernen
AbstractInhalt: Thinking maps as a transformational language for learning / David Hyerle -- Linking brain research to best practices / Chris Yeager -- Leveling the playing field for all students / Bonnie Singer -- Tools for integrating theories and differentiating practice / Alan Cooper -- Closing the gap by connecting culture, language, and cognition: from an interview with Yvette Jackson -- Maps for the road to reading comprehension. bridging reading text structures to writing prompts / Thomasina Depinto Piercy and David Hyerle -- Empowering students from thinking to writing / Jane Buckner -- Meeting the challenge of high stakes testing in middle school mathematics / Janie B. MacIntyre -- Thinking technology / Daniel Cherry -- A first language for thinking in a multilingual school / Stefanie R. Holzman -- Feeder patterns and feeding the flame at Blalack Middle School / Edward V. Chevalleir -- Embracing change. the evolution of thinking in a K-12 school / Gill Hubble -- The Mississi.
Erfasst vonUniversitätsbibliothek Erlangen-Nürnberg
Update2006/2
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Die Wikipedia-ISBN-Suche verweist direkt auf eine Bezugsquelle Ihrer Wahl.
Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: