Literaturnachweis - Detailanzeige
Autor/inn/en | Stigler, James W.; Knoll, Steffen |
---|---|
Institution | Third International Mathematics and Science Study |
Titel | The TIMSS videotape classroom study. Methods and findings from an exploratory research project on eighth-grade mathematics instuction in Germany, Japan, and the United States; a research and development report. |
Quelle | Washington: U. S. Gov. Pr. Off. (1999), XVIII, 161 Bl. |
Beigaben | Literaturangaben Bl. 139-140; Fotokopie |
Sprache | englisch |
Dokumenttyp | gedruckt; Monografie |
Schlagwörter | Problemlösen; Schulreform; Schule; Schulforschung; Lehrerverhalten; Schulleistung; Lernen; Unterrichtsforschung; Unterrichtsplanung; Unterrichtsstil; Unterrichtstechnologie; Mathematikunterricht; Internationaler Vergleich; Deutschland; Japan |
Erfasst von | Max-Planck-Institut für Bildungsforschung, Berlin |
Update | 2000_(CD) |