Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJones, Matthew G.; Johnston, Susan
TitelUsing Lesson Design as a Vehicle for Faculty Professional Development
QuelleIn: PRIMUS, 20 (2010) 7, S.575-590 (16 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1051-1970
SchlagwörterLesson Plans; Faculty Development; College Faculty; Mathematics Teachers; Mathematics Instruction; Mathematical Concepts; Adjunct Faculty; Workshops; Seminars
AbstractIn this article, we describe the development of a lesson plan template and its basis in research. In particular, we summarize research supporting the need for mathematics instructors to build students' conceptual understanding and to engage students throughout instruction. We explain how these elements were incorporated into the lesson plan and include excerpts from sample plans. Then, we describe how this lesson plan template was used as the basis for professional development for local adjunct mathematics instructors, and the participants' evaluation of the experience. Finally, we describe what the authors learned from the evaluation and the participants' lessons. (As Provided).
AnmerkungenTaylor & Francis, Ltd. 325 Chestnut Street Suite 800, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420; Fax: 215-625-2940; Web site: http://www.tandf.co.uk/journals
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "PRIMUS" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: