Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWieman, C. E.; Adams, W. K.; Loeblein, P.; Perkins, K. K.
TitelTeaching Physics Using PhET Simulations
QuelleIn: Physics Teacher, 48 (2010) 4, S.225-227 (3 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0031-921X
DOI10.1119/1.3361987
SchlagwörterHigh Schools; Physics; Science Instruction; Secondary School Science; Simulation; Teaching Methods; Chemistry; College Science; Computer Uses in Education
AbstractPhET Interactive Simulations (sims) are now being widely used in teaching physics and chemistry. Sims can be used in many different educational settings, including lecture, individual or small group inquiry activities, homework, and lab. Here we will highlight a few ways to use them in teaching, based on our research and experiences using them in high school and college classes. On our website we have a more complete guide to using PhET sims in the classroom: phet.colorado.edu/teacher_ideas/classroom-use.php. (As Provided).
AnmerkungenAmerican Association of Physics Teachers. One Physics Ellipse, College Park, MD 20740. Tel: 301-209-3300; Fax: 301-209-0845; e-mail: pubs@aapt.org; Web site: http://scitation.aip.org/tpt
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Physics Teacher" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: