Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inHamermesh, Daniel S.
TitelMaximizing the Substance in the Soundbite: A Media Guide for Economists
QuelleIn: Journal of Economic Education, 35 (2004) 4, S.370 (13 Seiten)Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0022-0485
SchlagwörterLeitfaden; Stellungnahme; Mass Media Effects; Mass Media Role; Economics; Economic Impact; Public Relations; Publicity; Mass Media Use; Information Dissemination; Economic Factors; Educational Research
AbstractWith this guide, the author aims to induce more economists to talk to people in the media as a means of expanding educational outreach. The guide provides discussions of "do's" and "don'ts" and offers advice on which kinds of research are likely to interest reporters. The author suggests specific approaches to dealing with reporters in different types of media, including print, radio, and television. (Author).
AnmerkungenHeldref Publications, Helen Dwight Reid Educational Foundation, 1319 Eighteenth Street, NW, Washington, DC 20036-1802. Web site: http://www.heldref.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Economic Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: