Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enLevy, Frank; Murnane, Richard J.
TitelA Role for Technology in Professional Development? Lessons from IBM
QuelleIn: Phi Delta Kappan, 85 (2004) 10, S.728Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0031-7217
SchlagwörterAccountability; Information Technology; Professional Development; Standards; Teachers; Administrators
AbstractThis article discusses how standards-based accountability systems challenge American educators to accomplish something that has never been done in the nation's history: teaching all children to master a demanding set of skills. The challenge makes sense today because technological changes and outsourcing have left American workers who lack strong skills unable to earn a decent living. However, the magnitude of the challenge is frequently underestimated. Working harder will not by itself allow American educators to meet this challenge. Indeed, most already work so hard that burnout is a continual danger. Instead, educators need to learn how to work together more effectively. (ERIC).
AnmerkungenPhi Delta Kappa International, Inc., 408 N. Union St., P.O. Box 789, Bloomington, IN 47402-0789. Web site: http://www.pdkintl.org.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Phi Delta Kappan" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: