Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLake, Vicki
TitelAnte Up: Reconsidering Classroom Management Philosophies so Every Child Is a Winner
QuelleIn: Early Child Development and Care, 174 (2004) 6, S.565-574 (10 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0300-4430
SchlagwörterClassroom Techniques; Discipline; Student Behavior; Antisocial Behavior; Curriculum; Violence; Educational Philosophy
AbstractAnti-social behaviors in children are on the rise, and many schools and classrooms are implementing pro-social and anti-violent curriculums to combat these behaviors. However, before they implement new curricula, schools and teachers should first examine their classroom management strategies, for a change in paradigms of classroom management must be the first step in promoting pro-social behaviors. This paper uses a gambling metaphor to examine the link between assertive discipline and anti-social behaviors, and provides alternatives to a classroom management approach that controls and marginalizes children. (Author).
AnmerkungenCustomer Services for Taylor & Francis Group Journals, 325 Chestnut Street, Suite 800, Philadelphia, PA 19106. Tel: 800-354-1420 (Toll Free); Fax: 215-625-8914.
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Early Child Development and Care" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: