Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inKanuka, Heather
TitelA Principled Approach to Facilitating Distance Education: The Internet, Higher Education and Higher Levels of Learning.
QuelleIn: Journal of Distance Education, 17 (2002) 2, S.70-86Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0830-0445
SchlagwörterAbstract Reasoning; Computer Assisted Instruction; Distance Education; Higher Education; Internet; Learning Strategies; Questionnaires; Teaching Methods; Thinking Skills
AbstractBuilds on the results of earlier research that investigated principles that facilitate higher levels of learning in Internet-based distance learning university courses. Explores how these can be applied to Internet-based distance learning environments, using results of questionnaires from experts and scholars that considered complex abstracted phenomena, multiple perspectives, relatedness, and instructional methods. (Author/LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Distance Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: