Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enWeigle, Sara Cushing; Boldt, Heather; Valsecchi, Maria Ines
TitelEffects of Task and Rater Background on the Evaluation of ESL Student Writing: A Pilot Study.
QuelleIn: TESOL Quarterly, 37 (2003) 2, S.345-54Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0039-8322
SchlagwörterEnglish (Second Language); Language Teachers; Second Language Instruction; Second Language Learning; Student Evaluation; Writing (Composition); Writing Evaluation
AbstractInvestigates differences in the evaluation of text-responsible (TR) writing and non-text responsible writing by English-as-a-Second-Language instructors and instructors in other disciplines. TR writing requires students to demonstrate understanding of specific texts in their writing rather than writing from personal experience or using a source text as a springboard for ideas. (Author/VWL)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "TESOL Quarterly" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: