Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inBeernaert, Yves
TitelReport on the Evaluation of the Action 3.2 In-set Courses Organised within the Framework of Action 3 of Comenius.
QuelleIn: European Journal of Teacher Education, 25 (2002) 1, S.41-57Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0261-9768
SchlagwörterElementary Secondary Education; Faculty Development; Foreign Countries; Higher Education; Inservice Teacher Education; International Educational Exchange; Program Effectiveness; Program Evaluation
AbstractPresents results from the assessment of the European Comenius courses offered within Action 3 between 1996-99. Different systems were used for the global evaluation and were carried out before and after the courses, both by participants and organizers. They show positive and negative aspects and offer suggestions for improvement of the courses in the future. Overall, the conclusion is that the courses are very positive and enriching. (SM)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "European Journal of Teacher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: