Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSpaulding, Seth
TitelDistance Education, Broadcast Media, Virtual Reality, and Cyberspace: Is the Future Passing Us By? Essay Review of "International Perspectives on Tele-Education and Virtual Learning Environments," edited by Graham Orange and David Hobbs, and "Open and Distance Learning in the Developing World," by Hilary Perraton.
QuelleIn: Comparative Education Review, 46 (2002) 1, S.119-30Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0010-4086
SchlagwörterRezension; Stellungnahme; Book Reviews; Comparative Education; Developing Nations; Distance Education; Educational Trends; Futures (of Society); Information Technology; Personal Narratives; Technological Advancement; Telecommunications; World Wide Web
AbstractReviews two books that give an overview of the broad spectrum of new educational technology advocates, what they have accomplished using various distance media in developing countries, and what they are proposing for the future. Weaves the reviewer's personal experiences with these projects into the review. Discusses implications for comparative and international education. (SV)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Comparative Education Review" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: