Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inLanger, Judith A.
TitelExcellence in English in Middle and High School: How Teachers' Professional Lives Support Student Achievement.
QuelleIn: American Educational Research Journal, 37 (2000) 2, S.397-439Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0002-8312
SchlagwörterAcademic Achievement; Educational Environment; English; High Schools; Middle Schools; Reading; Secondary School Teachers; Teacher Characteristics; Teaching Methods; Writing (Composition)
AbstractStudied characteristics of teachers' professional lives that accompany student achievement in writing, reading, and English. Results from classes of 44 middle and high school teachers in 4 states show the importance of a climate that promoted student achievement, teacher professional development, structured improvement activities, teacher caring and commitment, and respect for lifelong learning. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "American Educational Research Journal" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: