Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMeyer, Marianne S.; Felton, Rebecca H.
TitelRepeated Reading To Enhance Fluency: Old Approaches and New Directions.
QuelleIn: Annals of Dyslexia, 49 (1999), S.283-306Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0736-9387
SchlagwörterElementary Secondary Education; Instructional Effectiveness; Reading Difficulties; Reading Instruction; Reading Processes; Reading Rate; Teaching Methods
AbstractReview of the research on the reading fluency training using repeated reading training procedures offers theoretical explanations for nonfluent reading, descriptions of repeated reading methods, outcome data organized as answers to practical questions, efficacy data on single word and phrase fluency training, general principles of fluency training for students with reading disabilities, and new approaches to fluency training. (Contains extensive references.) (DB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Annals of Dyslexia" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: