Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSlavin, Robert E.; Madden, Nancy
TitelEffects of Bilingual and English as a Second Language Adaptations of Success for All on the Reading Achievement of Students Acquiring English.
QuelleIn: Journal of Education for Students Placed at Risk, 4 (1999) 4, S.393-416Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1082-4669
SchlagwörterAcademic Achievement; Bilingual Education; Elementary Education; English (Second Language); Program Implementation; Reading Achievement; Reading Instruction
AbstractStudied the effects of two adaptations of the Success for All program, a Spanish bilingual version (Exito para Todos) and an adaptation that integrates English-as-a-Second-Language strategies with English reading instruction using data from six studies. Notes substantially positive effects of both approaches on students acquiring English. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Education for Students Placed at Risk" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: