Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAdams, Julie
TitelA Pilot Project To Promote Faculty-Focused Assessment at Germanna Community College.
QuelleIn: Inquiry, 1 (1997) 1, S.49-57Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAccountability; Classroom Research; College Faculty; Community Colleges; Course Evaluation; Educational Assessment; Instructional Effectiveness; Pilot Projects; Reflective Teaching; Teacher Effectiveness; Teacher Response; Teaching Methods; Two Year Colleges
AbstractDescribes the use of a faculty-focused assessment pilot project by six Germanna Community College faculty members, which provides immediate feedback to faculty on what is working in the classroom and what is not. Provides an overview of the project, its results, and recommendations. Includes background on Cross and Angelo's Classroom Assessment Techniques. (VWC)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: