Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inReckase, Mark D.
TitelConverting Boundaries between National Assessment Governing Board Performance Categories to Points on the National Assessment of Educational Progress Score Scale: The 1996 Science NAEP Process.
QuelleIn: Applied Measurement in Education, 11 (1998) 1, S.9-21Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0895-7347
SchlagwörterAcademic Achievement; Achievement Tests; Elementary Secondary Education; National Surveys; Science Tests; Scoring; Standard Setting (Scoring); National Assessment of Educational Progress
AbstractThe process used to identify the provisional locations of points that would inform the National Assessment Governing Board in setting achievement levels for the science National Assessment of Educational Progress (NAEP) is described. This process includes identification of panelists for achievement-level setting and the method for converting panelists' ratings to points on the NAEP score scale. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Applied Measurement in Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: