Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inComber, Mary
TitelA Response To the Toyne Report on "Greening the Colleges"--A Case Study.
QuelleIn: Environmental Education, 51 (1996), S.26-27Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0309-8451
SchlagwörterCase Studies; College Environment; Community Action; Conservation (Environment); Ecology; Environmental Education; Foreign Countries; Futures (of Society); Higher Education; Interdisciplinary Approach; Knowledge Base for Teaching; Knowledge Level; Natural Resources; Questionnaires; Recycling; Social Action; Social Responsibility; Student Attitudes; United Kingdom
AbstractDescribes the findings of a questionnaire and interviews to determine the level of understanding, attitudes, and involvement in environmental education and action. Also measured environmental teaching experience, explored perceived needs and demand for future environmental courses, and the involvement of management in responsible decision-making policy and practice. Results highlight the importance of the dissemination of good models of teaching and action. (PVD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Environmental Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: