Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enStanley, Gordon; Reynolds, Pat
TitelPerformance Indicators and Quality Review in Australian Universities.
QuelleIn: Higher Education Research and Development, 14 (1995) 2, S.245-53Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0729-4360
SchlagwörterAccess to Education; College Instruction; Competition; Educational Quality; Educational Trends; Equal Education; Foreign Countries; Higher Education; Institutional Characteristics; Institutional Evaluation; Public Agencies; Research Universities; Resource Allocation; Teacher Student Ratio; Trend Analysis; Australia
AbstractA study examined the relationship between quantitative performance and diversity indicators and the quality rankings of Australian universities made by the Commission for Quality Assurance in Higher Education. Correlations between three performance factors (traditional research university performance, teaching performance, competitive research performance) and four diversity factors (size, equity, student-faculty ratio, access) are analyzed. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Higher Education Research and Development" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: