Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inFerry, Brian
TitelEnhancing Environmental Experiences through Effective Partnerships among Teacher Educators, Field Study Centers, and Schools.
QuelleIn: Journal of Experiential Education, 18 (1995) 3, S.133-37Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1053-8259
SchlagwörterAffiliated Schools; College School Cooperation; Elementary Secondary Education; Environmental Education; Experiential Learning; Field Trips; Foreign Countries; Higher Education; Outdoor Education; Partnerships in Education; Preservice Teacher Education; Shared Resources and Services; Teacher Role; Australia
AbstractA partnership among teacher educators, schools, and field study centers in New South Wales (Australia) was developed to improve the ability of preservice teachers to conduct outdoor environmental education programs. Discusses various uses of the field study center, and benefits of the cooperative program to schools, teachers, and students. (LP)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Journal of Experiential Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: