Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDey, Eric L.; Hurtado, Sylvia
TitelCollege Impact, Student Impact: A Reconsideration of the Role of Students within American Higher Education.
QuelleIn: Higher Education, 30 (1995) 2, S.207-23Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0018-1560
SchlagwörterStellungnahme; College Environment; College Outcomes Assessment; College Role; College Students; Higher Education; Student College Relationship; Student Role
AbstractAmerican college students are often viewed in terms of inputs and outcomes, due in part to the assessment movement and interest in college impact. A more complete view sees the relationship between student and college as reciprocal and dynamic. The ecological perspective views students as actively shaping their educational environments, with the environments simultaneously providing potential for transforming the individual. (Author/MSE)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Higher Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: