Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJones, Nathan; Johns, Ann M.
TitelComments on Ann M. Johns's "Written Argumentation for Real Audiences: Suggestions for Teacher Research and Classroom Practice": A Reader Reacts and the Author Responds.
QuelleIn: TESOL Quarterly, 28 (1994) 2, S.389-95Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0039-8322
SchlagwörterStellungnahme; Audience Awareness; Communication (Thought Transfer); English; English (Second Language); Language Teachers; Second Language Instruction; Teacher Role; Teaching Methods; Writing Instruction
AbstractJones suggests that Johns' article recommending extensive use of real or authentic audiences in English-as-a-Second-Language (ESL) or English-as-a-Foreign-Language (EFL) writing has pushed the value of authenticity too far. Johns' notes basic disagreement about some of the things ESL/EFL teachers can and should do and recommends a collaborative, problem-solving environment for students. (Contains 16 references.) (LB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "TESOL Quarterly" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: