Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enHarker, Jill K.; Feldt, Leonard
TitelA Comparison of Achievement Test Performance of Nondisabled Students under Silent Reading and Reading Plus Listening Modes of Administration.
QuelleIn: Applied Measurement in Education, 6 (1993) 4, S.307-20Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0895-7347
SchlagwörterAchievement Tests; Audiotape Recordings; Comparative Analysis; High School Students; High Schools; Intelligence; Listening; Low Achievement; Reading Achievement; Reading Aloud to Others; Silent Reading; Standardized Tests; Test Construction; Test Results; Testing; Iowa Tests of Educational Development
AbstractAverage performance on subtests of the Iowa Tests of Educational Development was compared for 177 high school students taking the test under silent reading (standardized) conditions and time limits and students listening to audiotapes of test material as they read the test. Poor readers were helped by the tapes. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Applied Measurement in Education" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: