Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRangachari, P. K.
TitelDesign of a Problem-Based Undergraduate Course in Pharmacology: Implications for the Teaching of Physiology.
QuelleIn: Advances in Physiology Education, 5 (1991) 1Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCooperative Learning; Course Descriptions; Course Evaluation; Higher Education; Medical Education; Pharmacology; Problem Based Learning; Problem Solving; Program Descriptions; Science Education; Self Directed Groups; Student Attitudes; Tutors
AbstractAn undergraduate course in pharmacology in which problem-based self-directed learning in the context of small groups provides students with an opportunity to take greater responsibility for their own learning is described. The objectives, examples of problems used in the course, and student evaluations of the course and tutors are included. (KR)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: