Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSimpson, Richard L.; Myles, Brenda Smith
TitelAncillary Staff Members' Mainstreaming Recommendations for Students with Mild Exceptionalities.
QuelleIn: Psychology in the Schools, 28 (1991) 1, S.28-34Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
ISSN0033-3085
SchlagwörterDisabilities; Elementary Education; Elementary School Students; Mainstreaming; Occupational Therapy; Physical Therapy; School Personnel; School Psychologists; School Social Workers; Special Education; Speech Therapy; Therapists
AbstractExamined mainstreaming modifications judged to be important by ancillary professionals in recommending mainstreaming of students with mild exceptionalities. Data revealed that no significant differences were noted in number of selected modifications as function of diagnostic category. Ancillary staff members indicated, however, that substantial modifications were needed to facilitate successful mainstreaming. (Author/NB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Bibliotheken, die die Zeitschrift "Psychology in the Schools" besitzen:
Link zur Zeitschriftendatenbank (ZDB)

Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: