Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJenkins, Joseph R.; und weitere
TitelSpecial Education and the Regular Education Initiative: Basic Assumptions.
QuelleIn: Exceptional Children, 56 (1990) 6, S.479-91Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Cooperation; Delivery Systems; Disabilities; Elementary Education; Mainstreaming; Models; Regular and Special Education Relationship; Teacher Responsibility; Teacher Role; Teamwork
AbstractFive assumptions are inferred from the literature concerning the roles and responsibilities of elementary regular classroom teachers in educating low-performing children. These assumptions are used to define the target group of students most aptly served in regular classrooms. Models of partnership between regular education and specialized services are outlined. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: