Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inYussufu, Ahmed
TitelPromise and Problems Associated with the Assessment of a Revised Curriculum Based on Behavioural Objectives in the Republic of Kenya.
QuelleIn: Studies in Educational Evaluation, 15 (1989) 3, S.279-84Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavioral Objectives; Curriculum Development; Curriculum Evaluation; Educational Assessment; Educational Improvement; Elementary Secondary Education; Evaluation Methods; Evaluation Problems; Foreign Countries; Program Evaluation; Kenya
AbstractProblems associated with evaluating the restructured curriculum and educational system implemented in Kenya in 1985 are reviewed. Most of the problems center around time constraints and the large numbers of students versus the small numbers of teachers and administrators. (SLD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: