Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inAhmed, Manzoor
TitelEffective Post-Literacy Learning: A Question of a National Human Resource Strategy.
QuelleIn: International Review of Education, 35 (1989) 4, S.409-22Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
BeigabenTabellen
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Access to Education; Continuing Education; Delivery Systems; Economic Development; Educational Opportunities; Foreign Countries; Human Resources; Individualized Instruction; Lifelong Learning; Literacy; Retention (Psychology)
AbstractRetention of literacy skills can best be achieved through a range of continuing education opportunities geared to diverse needs and circumstances of different categories of neo-literates. To create such a "learning society" requires commitment to human resource development as the core of national development, provided by a knowledge delivery system with local, intermediate, and national levels. (SK)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: