Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inDillon, Connie
TitelFaculty Rewards and Instructional Telecommunications: A View from the Telecourse Faculty.
QuelleIn: American Journal of Distance Education, 3 (1989) 2, S.35-43Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAdministrator Attitudes; Adult Students; Distance Education; Higher Education; Incentives; Interviews; Motivation; Questionnaires; Rewards; Teacher Attitudes; Telecommunications; Telecourses; Oklahoma
AbstractDiscussion of the use of telecommunications in higher education for the adult learner focuses on a study in Oklahoma that analyzed faculty and administrator perceptions of reward systems for participation in a telecourse. Highlights include the nature of faculty involvement, rewards for and barriers to teaching telecourses, and attitudes toward telecourses. (six references) (LRW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: