Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inRoth, Robert A.
TitelNCATE: Institutional Perspectives from the Pilot Studies.
QuelleIn: Action in Teacher Education, 11 (1989) 2, S.33-37Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAccreditation (Institutions); Accrediting Agencies; Higher Education; Institutional Evaluation; Pilot Projects; Schools of Education; Teacher Education Programs
AbstractResults of a survey of teacher education institutions which participated in a series of pilot accreditation visits by the National Council for Accreditation of Teacher Education (NCATE) provided information on changes that occurred as a result of NCATE's redesigned assessment process and the influence the process had on the institution. (IAH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: