Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inSpolsky, Bernard
TitelMaori Bilingual Education and Language Revitalisation.
QuelleIn: Journal of Multilingual and Multicultural Development, 10 (1989) 2, S.89-106Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBilingual Education; Elementary Secondary Education; Foreign Countries; Immersion Programs; Language Attitudes; Language Maintenance; Language of Instruction; Language Planning; Native Language Instruction; Preschool Education; Uncommonly Taught Languages; New Zealand
AbstractDescribes several preschool, elementary, and high school Maori immersion and bilingual programs in New Zealand, focusing on how the programs define and establish Maori space in the schools, local and tribal concerns, and the basis for the revitalization of the language. (29 references) (Author/CB)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: