Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMarsh, Colin J.; Kennedy, Kerry J.
TitelEvaluating the Implementation of Federally Sponsored English-as-a-Second-Language (ESL) Curriculum Materials.
QuelleIn: Studies in Educational Evaluation, 15 (1989) 1, S.109-39Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCurriculum Evaluation; Elementary Secondary Education; English (Second Language); Federal Programs; Foreign Countries; Instructional Effectiveness; Instructional Materials; Second Language Instruction; Australia
AbstractThe effectiveness of federally sponsored curricular materials--ORIGINS (for 10- to 16-year-old students) and SMILE (for 5- to 7-year-old students)--designed to teach English to non-native English speakers within the Australian school system was studied. Results of the multimethod assessment indicate that the centrally produced materials were effective. (TJH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: