Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enButler, Jim; Bartlett, Leo
TitelSchool-Based Criterion Referenced Assessment and Curriculum Design: Some Comments on the Queensland Scheme.
QuelleIn: Studies in Educational Evaluation, 15 (1989) 1, S.91-107Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAccreditation (Institutions); Criterion Referenced Tests; Curriculum Design; Curriculum Evaluation; Foreign Countries; Inservice Teacher Education; Program Evaluation; School Effectiveness; Secondary Education; Secondary School Teachers; Teacher Certification; Teacher Evaluation; Australia
AbstractIssues that emerged in the evaluation of the Queensland (Australia) Review of School-Based Assessment are discussed. The effects of implementation on secondary school teachers are addressed. The legal requirements, under Section 37 of the Queensland Education Act, of the curriculum innovation have been implemented and met by teachers. (TJH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: