Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enOja, Sharon Nodie; Pine, Gerald J.
TitelCollaborative Action Research: Teachers' Stages of Development and School Contexts.
QuelleIn: Peabody Journal of Education, 64 (1987) 2, S.96-115Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAction Research; Adult Development; Developmental Stages; Junior High Schools; Middle Schools; Research Methodology; Teacher Attitudes; Teacher Researchers
AbstractThis article describes a collaborative research action study, Action Research on Change in Schools (ARCS). Findings indicate teachers at different developmental stages reacted differently to collaborative action research, behaved differently in action research teams, and understood the goals and outcome of research differently. (IAH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: