Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enMenges, Robert J.; Rando, William C.
TitelWhat Are Your Assumptions? Improving Instruction by Examining Theories.
QuelleIn: College Teaching, 37 (1989) 2, S.54-60Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterCollege Faculty; College Instruction; Faculty Development; Graduate Students; Higher Education; Interviews; School Surveys; Teacher Attitudes; Teacher Effectiveness; Teacher Improvement; Teaching Assistants
AbstractImplicit theories held by graduate teaching assistants were investigated. Information related to their theories-of-action was elicited through interview questions about what they mean by teaching, about how they respond to everyday classroom events, and about assumptions they make regarding those events. (MLW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2004/1/01
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: