Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enDreyfus, Amos; Mazouz, Yossef
TitelProbing Teachers' (Dis-) Satisfaction with a Curriculum by Means of Unstructured Interviews.
QuelleIn: Studies in Educational Evaluation, 14 (1988) 2, S.245-59Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAffective Measures; Agricultural Sciences; Curriculum Evaluation; Foreign Countries; Interviews; Secondary Education; Secondary School Science; Secondary School Teachers; Teacher Response
AbstractUnstructured interviews were conducted with 6 male and 10 female experienced Israeli teachers to develop a method to access teachers' views concerning a secondary school agrobiological curriculum, "Sciences of Life and Agriculture." The methodology appeared successful in obtaining teachers' subjective views of the curriculum. (TJH)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: