Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enSalend, Spencer J.; Washin, Barbara
TitelTeam-Assisted Individualization with Handicapped Adjudicated Youth.
QuelleIn: Exceptional Children, 55 (1988) 2, S.174-80Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterAcademic Achievement; Adolescents; Cooperation; Cooperative Learning; Delinquency; Emotional Disturbances; Individualized Instruction; Instructional Effectiveness; Interpersonal Competence; Junior High Schools; Outcomes of Education; Student Attitudes; Student Behavior; Teamwork; Time on Task
AbstractExamined were the effects of Team-Assisted Individualization (TAI) on the academic, behavioral, and social skills of 18 emotionally disturbed adjudicated boys, aged 13-15. TAI increased the students' on-task and cooperative behaviors, increased the students' liking of their classmates, and was preferred by students when compared to working independently. (Author/JDD)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: