Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inNeave, Guy
TitelFrom a Far-Flung Field: Some Considerations of Robbins from a European Perspective.
QuelleIn: Oxford Review of Education, 14 (1988) 1, S.69-80Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterStellungnahme; Comparative Education; Educational Administration; Educational Change; Educational Planning; Educational Trends; Foreign Countries; Higher Education; Europe; United Kingdom (England)
AbstractViewing the Robbins Report from a European perspective, Neave states that it was unique among contemporary educational reforms. Argues that, by strengthening the private life of British academia, maintaining quality, and preventing deterioration of staff-student ratios, Robbins allowed for greater flexibility in Britain while higher education elsewhere underwent drastic change. (GEA)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: