Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enJordan, James R.; und weitere
TitelEffects of Two Residential Environmental Workshops on High School Students.
QuelleIn: Journal of Environmental Education, 18 (1986) 1, S.15-22Infoseite zur ZeitschriftVerfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; Zeitschriftenaufsatz
SchlagwörterBehavior Change; Change Agents; Change Strategies; Environmental Education; Experiential Learning; Problem Solving; Science and Society; Science Education; Science Instruction; Secondary Education; Secondary School Science; Social Problems; Social Studies; Teaching Methods
AbstractReports on a study comparing high school students who received instruction in environmental issues during a six-day residential environmental education workshop, with students receiving instruction in both environmental issues and action strategies. Results indicated students receiving just issue awareness instruction failed to increase their level of knowledge of environmental action. (TW)
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: